Administrarea apartamentelor si vilelor
S.C ADMINQUALITY & MAINTENANCE S.R.L asigură pe bază de contract de administrare următoarele servicii:
- administrarea documentelor proprietății (fotocopii);
- administrarea contractelor de intreținere pentru instalațiile deținute;
- asigurarea de personal specializat (instalator, electrician, zidar, zugrav, administrator, contabil, avocat etc.);
- colectarea chiriilor;
- gestionarea sumelor de bani incasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzătoare;
- transferuri bănesti in țară si in străinătate;
- verificarea si plata facturilor (intreținere, apă, energie electrică, telefon, TV, cablu), a impozitelor, taxelor etc.;
- asigurarea proprietății si urmărirea incasării despăgubirilor;
- reprezentarea intereselor proprietarului față de terți (autorități publice, societăți de furnizare a utilităților, asociații de proprietari etc.);
- reprezentarea fiscală ;
- obținerea de aprobări, modificări contracte utilități (telefon, energie electrica) la inchirieri către persoane juridice;
- administrarea lucrărilor de renovare si amenajare stabilite de proprietar;
- vizitarea regulată a proprietății;
- urmărirea comportării in timp a construcției, verificarea si evaluarea stării generale a proprietății;
- sprijin la inchirierea proprietății;
- incheierea de procese verbale de predare/preluare a proprietății;
- inspectarea proprietății si a stării acesteia la terminarea contractului de inchiriere;
- servicii suplimentare (curățenie, menaj, pază etc.);
Valoarea contractelor de administrare este in functie de serviciile contractate.